Відома марка косметики для тіла Dove знову порадувала нас соціальним експериментом. #ChooseBeautiful – кампанія, що змушує жінок самим вирішувати красиві вони чи ні, адже насправді, те як ми себе відчуваємо – це те як нас сприймають оточуючі.
У ході кампанії, жінки на станціях в Сан-Паулу, Делі, Шанхаї, Сан-Франциско і Лондоні зіткнулися з вибором – пройти через двері з написом “Красива” або “Звичайна”.
Результати були не втішними – 96% жінок не використовували слово “красива” стосовно до себе. І хоча багато жінок після змінювали своє рішення, перший імпульс у переважної більшості був пройти через “Звичайні” двері.
Дивіться відео, щоб побачити, як жінки в усьому світі відреагували на експеримент, і дайте нам знати в коментарях – які двері ви б обрали?
'Красива чи звичайна?' has 1 comment
Будьте першим, залиште свій слід!